
ایجاد ۷۵۵ نقطه دسترسی به خدمات پستی در لرستان
به گزارش پایگاه خبری پل تنگ؛ مدیرکل پست لرستان گفت: تلاش ما در استان بر این بود که بتوانیم دسترسی آحاد مردم را به خدمات پستی توسعه دهیم به همین منظور ۷۵۵ نقطه دسترسی مردم به خدمات پستی را ایجاد کردیم.
محمد ناظری در گفتوگو با ایسنا، اظهار کرد: در بحث ایام کرونا مجموعه پست لرستان محدودیتهایی که برای دستگاهها و صنوف مختلف اعمال شده بود را نمیتوانست اعمال کند.
وی اضافه کرد: قطعاً با افزایش مسافرتهای هماستانیها و همشهریها مواجه میشدیم و نارضایتی نیز بالا میرفت، بنابراین همکاران ما همانند و دوشادوش مجموعه کادر درمان استان در صحنه حضور داشتند و کماکان حضور خواهند داشت.
این مسئول ادامه داد: ۹۴ نفر از همکاران ما تا امروز به بیماری کرونا مبتلا شدند که با زحمات کادر درمان و حوزه بهداشت و درمان به چرخه کاری و زندگی خود برگشتند اما در سطح کشور همکارانی داشتیم که به علت این و جانفشانی که داشتند بیماری جان خود را از دست دادند.
ناظری عنوان کرد: تلاش ما در استان بر این بود که بتوانیم دسترسی آحاد مردم را به خدمات پستی توسعه دهیم.
وی افزود: به همین منظور ۷۵۵ نقطه دسترسی مردم به خدمات پستی را ایجاد کردیم، که امروز از دورترین نقطه روستایی ما تا بستر شهرها این زمینه ایجاد شده که هم استانیها بتوانند خدمات پستی مطلوب و به روز و با سرعت و دقت کافی را دریافت کنند.
مدیرکل پست لرستان بیان کرد: ما در سطح روستاهای استان ۲۵۵ دفتر ict فعال داریم، که به روستاهای حومه و اطراف خود نیز خدمات میدهند.
این مسئول گفت: در این بین ما با ایجاد ۸۳ نمایندگی پستی، ۴۸ دفتر پیشخوان و ۳۷۰ صندوق معابر پستی منصوب شده در معابر شهری و روستایی، در حال ارائه خدمات به هماستانیها هستیم.
انتهای پیام
منبع: ایسنا
پایگاه خبری پل تنگ – بساطی
