رضا نوری مقدم

ساده‌سازی لوگو در مزدا

نویسنده: رضا نوری مقدم ۸ مرداد ۱۴۰۳ 42 بازدید

به گزارش پایگاه خبری پل تنگ؛، اخیراً تصویری از یک لوگوی ساده و بی‌روح مزدا در یک درخواست ثبت علامت تجاری در ژاپن منتشر شده است.

خبر خوب این است که این لوگوی جدید فاصله زیادی با ظاهر فعلی مزدا ندارد. این لوگو شکل کلی لوگوی فعلی که از سال ۱۹۹۷ استفاده می‌شود را حفظ کرده است.

هنوز مشخص نیست که آیا این لوگوی جدید به طور رسمی روی مدل‌های آینده مزدا در ایران ظاهر خواهد شد یا خیر، اما تعجب‌آور نخواهد بود. بسیاری از رقبا در چند سال گذشته ظاهر خود را به‌روز کرده‌اند. بی‌ام‌و، آئودی، کادیلاک و بسیاری دیگر لوگوهای خود را ساده‌تر کردند. با توجه به مسیر رو به بالای مزدا، این ظاهر جدید منطقی به نظر می‌رسد.

بیشتر بخوانید: شرایط فروش مزدا

گزینه دیگر این است که مزدا از لوگوی جدید خود به طور گسترده برای خودروهای برقی یا سرمایه‌گذاری مشترک خود در چین استفاده کند. ممکن است مزدا قبلاً از نسخه‌ای از این لوگو در یک خودروی مفهومی در آوریل استفاده کرده باشد. خودروی شاسی‌بلند آراتا که در آوریل ۲۰۲۴ در نمایشگاه خودروی پکن رونمایی شد، دارای لوگوی ساده‌ای در جلوی خودرو بود.

 

پایگاه خبری پل تنگ – رضا نوری مقدم

پایگاه خبری پلدختر
پایگاه خبری پل تنگ » ساده‌سازی لوگو در مزدا

دیدگاهتان را بنویسید

پنج × سه =

پایگاه خبری پلدختر

پل تنگ Pol Tang