پلدختر

شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک پیشرو در ارائه خدمات نوین و مشتری مداری است

نویسنده: پلدختر ۱۵ تیر ۱۴۰۱ 283 بازدید


به گزارش پایگاه خبری پل تنگ؛ مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک گفت: شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک پیشرو در ارائه خدمات نوین و مشتری مداری است.

مجید کیانپور در آیین افتتاح همزمان فرایند ممیزی اخذ گواهینامه‌های بین‌المللی شکایت و رضایت مشتریان شرکت، اظهار کرد: شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با قدمتی بیش از شش دهه و ارائه خدمات تضمین شده و نوین در راستای ارتقای کیفی و طول عمر مفید پروژه‌های عمرانی ملی و استانی طی این سال‌ها ضمن مشتری‌مداری و افزایش رضایت مشتریان، خدمات استاندارد را با دقت و سرعت به متقاضیان ارائه کرده است.

وی تصریح کرد: دستیابی به استانداردهای بین‌المللی و حفظ و استمرار این استانداردها در ارائه خدمات منحصربه‌فرد و نوین با هدف حفظ و ارتقاء کیفیت پروژه‌های عمرانی و همچنین جلب رضایت مشتریان، طی فرایند قرارداد همکاری در شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک به یک اصل تبدیل شده است.

مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با اشاره به اینکه این آزمایشگاه دریافت گواهینامه‌های بین‌المللی را در دستور کار خود قرار داده است، خاطرنشان کرد: شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در راستای ارائه خدمات برتر، منحصربه‌فرد و تضمین شده امروز فرآیند ممیزی استاندارد بین‌المللی- ۲۰۱۸(ISO ۱۰۰۰۲) و ISO ۱۰۰۰۴- ۲۰۱۸)  شامل رسیدگی به شکایت و رضایتمندی مشتریان را در دستور کار خود قرار داده و با توجه به اینکه رضایت مشتری و مشتری مداری یک اصل مهم در شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک است نسبت به دریافت این صلاحیت نیز اقدام کردیم تا از پیشنهادها و انتقادات و منابع اطلاعاتی مشتریان برای بهبود ارائه خدمات تضمین شده خود بیشتر استفاده کنیم.

کیانپور اضافه کرد: از این‌رو در راستای تسری فرهنگ مشتری مداری و رعایت ارائه خدمات با کیفیت‌تر به شهروندان، این آزمایشگاه تصمیم به استقرار استانداردهای مدیریت ثبت و پیگیری شکایت و اندازه‌گیری رضایت مشتریان در ستاد و تمامی استان‌ها در سراسر کشور گرفت و به همین منظور فرایند و الزامات مورد نظر این استاندارد طی ماه‌های گذشته در شرکت پیاده‌سازی شد و امروز فرایند ممیزی با حضور نمایندگان شرکت BRSM تحت اعتباردهی IAS و مرکز ملی تائید صلاحیت ایران NASI انجام شد که فرایند اخذ این گواهینامه‌ها پس از انجام ممیزی در ستاد و استان‌ها و موفقیت شرکت صادر خواهد شد.

وی اخذ این استاندارد را در مسیر تعالی شرکت مهم دانست و بیان کرد: با اخذ این استاندارد بین‌المللی میزان کارایی و عملکرد ارائه خدمات و عوامل نارضایتی مشتریان برای ارائه راه حل سریع‌تر در رضایت مشتری مشخص و ضمن متحد کردن کارکنان شرکت در ارائه خدمت با کیفیت به مشتریان، می‌توانیم کنترل مداوم بر روی فرایند ارائه خدمات تضمین شده و برتر به مشتریان داشته باشیم.

انتهای پیام

 
منبع: ا‌یسنا

پایگاه خبری پل تنگ – بساطی

پایگاه خبری پلدختر
پایگاه خبری پل تنگ » شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک پیشرو در ارائه خدمات نوین و مشتری مداری است

دیدگاهتان را بنویسید

چهارده − 9 =

پایگاه خبری پلدختر

پل تنگ Pol Tang