رضا نوری مقدم

پشت پرده تبلیغات گسترده ری را: رازهای ناگفته‌ای که باید بدانید

نویسنده: رضا نوری مقدم ۲۶ آذر ۱۴۰۳ 30 بازدید

به گزارش پایگاه خبری پل تنگ؛، در روزهای اخیر، شاهد برگزاری مراسم باشکوه تحویل ۲۰ دستگاه خودروی ریرا در هتل المپیک تهران بودیم. این مراسم با موزیک اختصاصی و حضور جمعی از مشتریان خوش‌شانس برگزار شد. همزمان، تبلیغات گسترده‌ای از این خودرو در سطح کلان‌شهرهای کشور به چشم می‌خورد. ایران خودرو این اقدامات را نشانه‌ای از تحول در رویکرد بازاریابی خود عنوان کرده است.

اما آیا این هزینه‌های هنگفت تبلیغاتی توجیه‌پذیر است؟ با توجه به شناخته شدن خودروی ریرا و سایر محصولات ایران خودرو در میان مردم و وجود تقاضای بسیار بالا برای خرید خودرو، برخی کارشناسان این سوال را مطرح می‌کنند که آیا صرف هزینه‌های گزاف برای تبلیغات و معرفی بیشتر این خودرو، اقدامی منطقی است یا خیر.

تامین مالی این هزینه‌های هنگفت از چه منبعی صورت می‌گیرد؟ یکی دیگر از سوالاتی که در این زمینه مطرح می‌شود، این است که آیا این هزینه‌ها از جیب سهامداران زیان‌دیده ایران خودرو تامین می‌شود یا قرار است از طریق افزایش قیمت خودروهای آتی بر دوش مشتریان گذاشته شود.

 

پایگاه خبری پل تنگ – رضا نوری مقدم

پایگاه خبری پلدختر
پایگاه خبری پل تنگ » پشت پرده تبلیغات گسترده ری را: رازهای ناگفته‌ای که باید بدانید

دیدگاهتان را بنویسید

پانزده − 8 =

پایگاه خبری پلدختر

پل تنگ Pol Tang